General chit-chat here..
psgneymar10
Newb

real madrid kids shirt tijd zijn die ik bij de club heb do

by psgneymar10 Sat Aug 19, 2017 4:00 am

Pellegrino verwacht verdere stabiliteit onder de nieuwe eigenaren van Southampton
Mauricio Pellegrino verwacht dat de nieuwe eigenaren van real madrid kids shirt Southampton dezelfde methodische vooruitgang ondernemen die de leiding van de Liebherr-familie ondersteunen.

De Gao-familie uit China heeft deze week een overname van 80 procent in Southampton afgerond, waardoor Katharina Liebherr de overige aandelen in de St Mary's club houdt.

De Liebherr-familie heeft Saints begeleid bij de Premier League-beveiliging, en Pellegrino gelooft dat de nieuwe eigenaren alleen die stabiliteit willen verlengen.

Pellegrino zei tegen de Liebherr-familie over de nieuwe eigenaren: "In het begin zal niets veranderen, alles zal doorgaan op dezelfde manier. Al het bestuur zal doorgaan.

"Natuurlijk denk ik dat de nieuwe eigenaars ons willen kennen en in contact zijn, maar niet nu.

"Ik hoop dat de nieuwe eigenaars het beste voor de club betekenen. Dit is mijn gevoel op dit moment.

"Hopelijk kunnen de nieuwe eigenaren dezelfde vooruitgang bereiken
Duitsland shirt voor de club zoals de Liebherr-familie in het verleden heeft gedaan.

"In de afgelopen zes jaar was de vooruitgang echt goed en hopelijk zal het het beste voor de club zijn. Dit is mijn gevoel nu."

Southampton zal op zaterdag West Ham hosten en hun eerste Premier League-winst van het seizoen halen bij de tweede poging, volgend op het weekend van het weekend met Swansea.

Pellegrino heeft toegegeven dat hij de nieuwe eigenaren van Saints nog niet heeft ontmoet, maar gelooft dat ze alleen met de coaches en de squad zullen koppelen wanneer de tijd juist is.

Gevraagd of hij de nieuwe stewards van de club had ontmoet, antwoordde Pellegrino: "Nee. We waren met Ralph (Krueger) aan het praten met de spelers, technisch personeel, de medische staf die de situatie uiteenzette.

"Maar we waren de eerste om te weten over de nieuwe eigenaars en dat is het."

Wiganway verdediger Virgil van Dijk zal niet worden overwogen voo
ronaldo shirts

de selectie voor de West Ham-botsing van de zaterdag, maar Saints

Image blijven vastbesloten om de hoogwaardige middenrug in dit transfervenster niet te verkopen.

En Pellegrino gelooft de houding van de familie-voorzitter Ralph Krueger van Gao dat Saints niet gedwongen worden om Van Dijk te verkopen.

Pellegrino voegde eraan toe: "Ik kon niet met de speler spreken, ik kon hem niet zien omdat ik met het team heb gewerkt, maar ik zal hetzelfde zeggen als voorheen - hopelijk kan Virgil terugkomen met het team om met ons te trainen in Toekomst maar niets is sinds vorige week veranderd.

"Op dit moment wil Southampton op het veld vooruitgaan en het is de bedoeling om de beste spelers in de club te houden."

Winston Reid, West Ham-verdediger, heeft op de vooravond van het spel een mammoet nieuwe zes jaar contract getekend.

De 29-jarige Nieuw-Zeelandse internationale heeft zijn toekomst voor de Hammers tot 2023 toegewijd.

Reid, die in 2010 bij West Ham van FC Midtjylland kwam, vertelde de website van de club: "Ik ben erg blij.

"Ik ben blij dat we het hebben gesorteerd, dus ik zie natuurlijk naar de seizoenen vooruit. Het zal een grote hoeveelheid tijd zijn die ik bij de club heb doorgebracht en ik kijk er naar uit.

"Ik ben hier al een lange tijd geweest. Ik denk dat we met de zaken die we Engeland shirts
deze zomer hebben gedaan en de spelers die we eerder hadden gehad, denk dat we een goed seizoen en seizoenen kunnen doorlopen. Het gaat allemaal om het proberen beter worden.

"Ik hou ervan om hier te zijn en mijn familie doet het ook, dus ik ben erg blij dat ik hier kan blijven."
Dus, als je een voetbalfan, zoals de vertegenwoordiger van uw loyaliteit aan een bepaald team, dan kun je investeren in een kopie van de T-shirts zijn goedkoop goed. Voor meer informatie over de T-shirts, kunt u terecht op:http://www.mooistevoetbalshirts.nl/
Return to General