General chit-chat here..
fotbolltroja
Newb

Portugal tröjor får se hans framsteg

by fotbolltroja Fri Jan 12, 2018 6:12 am

Taggtråd: Luis Suarez ovärderliga lilla vita kan ytterligare

Barcelona vann 2:0 segern över Malaga hemma, förlitar sig på Deurofeo och Iniesta Image mål. Barcelona Manager taggtråd sade att "Luis Suarez är ovärderliga" och att Barcelona Manager har också sagt att Iniesta kommer att vara i bättre form.

Taggtråd tror lite vitt kan göra framsteg.

Även om striden var lätt att vinna, Barca inte Tyskland tröja prestera bra under första halvåret, och även hade bara ett skott, taggtråd påpekade, "vi verkligen saknade en rytm i första halvlek." Det gör mig glad att få tre poäng. Detta är vårt tredje spel inom sex dagar. När du spelar denna typ av spel, måste du koncentrera dig. När du vinner så många spel i rad, är du fysiskt och psykiskt trött. Vi var inte fysiskt bra nog, brottet saknade rytm och djup, och under andra halvan spelade vi bättre. "

Barca: s två rundor var 0 i Malaga förra säsongen, och efter Deurofeo ' s Early Break, Barca ' s offensiv har varit på rebound. "även om vi hade möjlighet att utöka poängen, var vi lugnade av det andra målet," taggtråd Nike fotbollsskor sade. På frågan om Deurofeo mål, taggtråd påpekade, "Jag såg det inte, jag visste att målet var verkligen kontroversiellt eftersom motståndarna protesterade starkt." "

Luis Suarez slösas bort två gånger i denna kamp och ersattes i förväg. Barcelona Messi tröja Manager sade: "Jag är mycket hausse på honom." Jag upprepar, det viktigaste för en anfallare är att få en hel del chanser. Han är en spelare som är bra på scoring, och i slutändan kommer han att göra mål. Han spelade matchen mot Atletico Madrid och Olympia, men han fick alltid chansen. Aggressivitet är alltid ett hot mot oss, och Luis Suarez är ovärderlig. "

Suarez var uppenbart olycklig när han ersattes, taggtråd sa, "han är en ambitiös spelare och ingen gillar att ersättas." "när det gäller Paulinho, sade Barcelona Manager," Nou Camp fans kommer att välkomna alla spelare. Paulinho är en bra Forward spelare, kan ge oss en massa saker, hoppas han fortsätter att göra bidrag. "

Deurofeo utförandet av denna tjänst är inte tillräckligt bra, taggtråd påpekade, "han är en spelare som gillar att bryta igenom, kanske antalet lyckade genombrott idag, inte lika skarpa som Olympia, men vi hoppas att han kan göra mer bidrag." "när det kommer till Paco i bänken, sade Barcelona Manager," han spelar inte mycket, och jag tror att han kan ge något annat. Han kör alltid på kanten av rutan för att leta efter möjligheter. Vi kan inte få alla spelare ut och ibland du bara vänja sig vid möjligheten. Han går mycket bra. "

Efter slaget gjorde Iniesta sitt första ligamål sedan november 2015. Taggtråd sade: "han kan hjälpa oss att styra spelet, att spela vår unika stil." Idag är han full av spelet. Det är viktigt, men vi Portugal tröjor får se hans framsteg den här säsongen. "

Det finns fler World Cup nyheter, så vad väntar du på, stoppa musklicket här http://www.billigatrojaonline.com Ha en ny tröja försäljning! Kom igen!
Return to General