General chit-chat here..
classicjersey65
Newb

repris och avrundas ligan Dallas Cowboys Tröjor

by classicjersey65 Thu Jan 18, 2018 3:31 am

Chelsea kommer att inleda FA Cup tredje omgången av spel, Argentina tröja bortspel, Chelsea och Norwich 0-0 teckning. Conte före presskonferensen, Conti denied Chelsea avser att köpa Sanchez.

Dessa två dagar, Sanchez transfer massa häftiga diskussioner, har rykten Manchester City tillbaka från konkurrens, Dallas Cowboys Tröjor Sanchez "ge" Manchester United, men det rapporteras att Chelsea och Liverpool, men Image tänker halvvägs blaze, som tog bort chilenska front Pa. Cahill meddelade att frågan kommer att vara frånvarande på grund av skada och Fabregas denna FA-cupen spel vikt, Conti ombads att vänta till reportrar i Sanchez.

På frågan om Chelsea bedriver Sanchez, Conti sa: "Jag vet inte, jag tror inte det." När en reporter frågade om Chelsea inte ska ge upp jakten på Sanchez, den Conti otålig: "Om överföring Jag föredrar att prata med klubben och ge min åsikt. Jag upprepar, jag vill inte kommentera. "

Conti avvisade också möjligheten att ett nytt stöd Barkley blir hans debut i detta spel, och ifråga Sevilla överförings rykten Bashuyayi kommer att spela i morgon. Chelsea 0-0 på Leicester City, Conti efter den andra halvan började snart ersättas Azar, som Italien inte godkänna "Azar nyligen tillbaka från skada, måste vi uppmärksamma. Min huvuduppgift är att göra de bästa besluten för laget, inte att fokusera Real Madrid barn tröja mer på huruvida en spelare är lycklig. "

Senaste Chelsea till en poäng torka, detta Conti också mycket orolig: "Detta är ett stort problem, vi har inte medgett, men inte gjort mål, jämfört med förra säsongen, vi har var färre mål . "Självklart nummer ett anfallaren Morata större ansvar, men kärleken kommer att fortsätta att uppmuntra Conti" anfallare i ett mål torka är normalt, han är också lite otur, han måste fortsätta att arbeta hårt och tillit till sig själva, men också tränare och lagkamrater förtroende Han. "

Eftersom FA Cup repris och avrundas ligan Cup semifinalen, nu Chelseas Premier League schema är den tätaste, Conti klagade också oavbrutet: "Morgondagens spel är en annan i en nära race, jag måste göra en hel del rotation eftersom vi har 2 dagar till Brighton. Barcelona barn tröja rotation betydande risk, men vi vill vinna och gå vidare till nästa omgång, jag hoppas så nära race blir det inga efterverkningar, inte påverkar vår spel i Champions League. "

Vill du köpa en? Välkommen till vår butik http://www.fotbolltrojor.se. Och samla roligt surfa via vår hemsida billig fotbollströja.
Return to General